Τι κάναμε;


powered by Agones.gr (Στοίχημα)

Τρίτη 13 Απριλίου 2010

τα λαθη ειναι για να γινονται και για να μαθαινουμε..

καιρος ηταν να αρχισουμε να μιλαμε κ λιγο ελληνικα εδω !
λοιπον εχω υποπεσει σε λαθη εδω κ μιαμιση εβδομαδα κ το πληρωσα για τα καλα..
δεν θα πω πολλα ,αλλα επειδη το μπλοκακι θελω να ειναι αληθινο κ οχι εικονικο πρεπει να ξανα αρχισω απο την αρχη τα σκαλοπατακια μου δλδ τον τροπο στοιχιματισμου μου καθως καταφερα να χασω τα πονταρισματα μου..4ο,3ο,2ο,1ο σε fun bet!τι εννοω?οχι παιξε αυτο, οχι εκεινο, οχι το αλλο ειναι ετσι, το αλλο ειναι αλλιως, εκεινο θα βγει, το αλλο ειναι μπετο..δεν θελει κ πολυ να σε παρει η μπαλα απο κατω..με λιγα λογια στο τροπο παιχνιδιου που ειχα επιλεξει παλια..κ να τα αποτελεσματα..γυρναω μετανιωμενος λοιπον πισω στο 2,5 ξεκινωντας απο την αρχη!
καινουργιο κουπονι ,εχω πεσει στη μελετη με τα μουτρα ιδωμεν αν εχουμε κατι καλο για να παιξουμε!


λοιπον παμε
μονακο under
αλκμααρ 1χ δ.ε
βιγιαρεαλ χ2δ.ε
αντι για 50 ευρο βαζω 47 μιας κ η αποδοση ειναι κοντα στο 2.7
καλη τυχη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου